środa, 26 czerwca 2013

Dzień Pierwszy - Masakra..

Cześć dziewczyny! pewnie wiele z was ma kompleksy co do własnego ciała, tutaj za grube tutaj za chude. Zdecydowałam się na wyszczuplenie moich ud, chciałabym pozbyć się tak zwanych ''woreczków'' na nich.
Więc zamieszczam wam filmik z ćwiczeniami *KLIK* 
Gdy zaczełam trening już po pierwszym ćwiczeniu nie miałam sił, przyznam że jest bardzo ciężko a to  dopiero początek, jestem mega wykończona, już ledwo co chodzę. Decyduje się tylko ćwiczyć  Dwa tygodnie ponieważ nie czuje takiej potrzeby by chudnąć, oczywiście nie będe na żadnej diecie, normalne obiady nic nie zaszkodzą, ważne jest aby nie jeść słodyczy.. Ja z powodu przeprowadzki jadłam słodycze codziennie nie pamiętam kiedy zjadłam jakiś normalny obiad. Mam nadzieje że wiele z was zdecyduje się ćwiczyć ze mną! Czekam na wasze pytania.





7 komentarzy:

  1. Kto wie. Może się przyłącze! Po zatem masz świetne ciało :)
    Ja nic nie mam chudego... Tylko wszytsko za grube!! I mam kompleksy !
    Obserwuję bo chcę obserwować twoje działąnia :)
    http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo:)
    Podoba mi się swoje ciało gdyby nie uda które się o siebie zderzają. Mam nadzieje że się przyłączysz i wytrwamy razem hehe, na dzisiaj to ja już mam dość:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, też mam problem z udami, ale chciałabym mieć takie jak Ty, naprawdę! Ja mam mega grube jak na swój wiek i wzrost. Zaczynam w piątek od wakacji, do ich końca, bym na nowy rok szkolny była "nowa - inna - ładniejsza", żebym w końcu mieściła się w spodnie i ładnie w nich wyglądała, bo teraz to jest masakra..
    Już rzadko kiedy wytrzymuję i w sklepach mało nie płaczę. Dlatego się zawzięłam. Założyłam bloga dla motywacji. Mam nadzieję, że od 28 wszystko pójdzie po mojej myśli. Dodam wymiary, zdjęcia, a potem przepisy, porady, które będę stosowała. Pozdrawiam i powodzenia! Jednak Ty naprawdę nie potrzebujesz :)
    Zapraszam: http://pokonacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chęnie zaaobserwuje twojego bloga aby zobaczyć twoje efeky!
    Dziękuje bardzo, ale uwierz nie są takie fajne..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. boze bardzo bym chciala osiagnac taka figure jak ty masz jakie cwiczenia najbardziej na to polecasz co ile ich robisz raz dwa dziennie? czy jak ty to robisz???? jak sie po tym odzywiasz? nie boisz sie o efekt jojo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ćwiczenia które wstawiłam w linku czyli Mel B, nie wiem jakie są tego efekty dowiemy się za dwa tygodnie.. Robie je raz dziennie trwają one tylko 10 minut, hmm odżywiam się normalnie może powinnam bardziej zdrowo ale nie jestem na żadnej diecie odżywiając się normalnie można również sporo schudnąć, dzisiaj np zjadłam obiad i po tym czekoladki, które odradzam wszystkim! to tylko dzisiaj wyjątkowo, pamiętajcie robimy nie jemy. Nie boje się o efekt jojo :)

      Usuń
  6. 49 year old Structural Engineer Tessa Pedracci, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Scuba diving. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Wrangler. o jego

    OdpowiedzUsuń